ایده های نو به منظور نصب شلف ، دکور چوبی در سه کنج باو طاقچه:

امروزه تقریبا درون هرخانـه ای باو شلف درون ابعاد و مدل های مختلف بـه عنوان یکی از جنبه های تزییناتی درون دکوراسیون داخلی جایی دارد. استفاده از باهای دیواری و طاقچه ها و قفسه ها گاها بـه عنوان یکی از المانـهای طراحی داخلی منزل مورد استفاده قرار مـیگیرند.از مزایـای شلف ها این هست که بسیـار مستحکم هستند و نسبت بـه قفسه های پایـه دار ماندگاری و دوام بیشتری دارند چراکه با پیچ بـه دیوار نصب مـی شوند و از مواد و مصالح بهتر و بادوام تری ساخته مـی شوند. به دلیل پرکاربرد بودن این طبقات چوبی و فلزی بـه طبع مدلهای متفاوتی هم طراحی و ساخته شده هست که درون این بخش از دنیـای مد نمناک بـه آنـها خواهیم پرداخت. 

انواع شلف و باکس و ایده های نصب آنـها:

شلف های دیواری جلوه ای زیبا و خاص بـه فضای داخلی هر خانـه ای اضافه مـی کنند و هم چنین عناصری بسیـار کارآمد و کاربردی هستند ولی قبل از هرچیز حتما به هماهنگی مدل و طرح ان با دکوراسیون داخلی منزلمان توجه داشته باشیم. برایـانی کـه قصد دارند حداکثر استفاده از فضا را ببرند نیز استفاده از مدلهای بادیواری ، طاقچه ها و قفسه دیواری به منظور نگهداری وسایل یکی از بهترین گزینـه ها هست بخصوص به منظور خانـه های کوچک و جمع وجور. دکور چوبی در سه کنج شلف ها بیشتر بـه صورت باکسی و قالب دار طراحی مـی شوند چرا کـه علاوه بر زیبایی امنیت لوازم داخل ان بیشتر خواهد بود. دکور چوبی در سه کنج این بدان معنا نیست کـه شلف های طبقه ای و پایـه دار متناسب نیستند بلکه فضای کمتری درون دامنـه دید بـه خود اختصاص مـی دهند و گاهی زیباتر هم بـه نظر مـی رسند. 

به کارگیری ایدهای ساده درون طراحی شلف های دیواری قرینـه به منظور یک اتاق نشیمن کـه نـه تنـها زیبا و جذاب است، بلکه حس و حالی از پاکیزگی را نیز بـه فضای داخلی اضافه کرده است. مـی توانید شلف هایی را کـه به گوشـه بیرونی و تیز دیوار ختم مـی شود، درون سوی دیگر دیوار ادامـه دهید؛ اینکار ظاهر آرام و مدرن تری بـه خانـه شما مـی دهد. توصیـه مـی شود کـه شلف های سنگین یـا مدلهای خاص را متخصصان این حرفه نصب کنند. 

قفسه های دیواری معلق دارای پایـه های زشت و بدشکل نیستند کـه زیبایی طراحی خانـه را از بین ببرند و ظاهر خانـه را زشت کنند. شلف ها هم چنین بسیـار ساده و زیبا هستند و نگهداری از آن ها راحت هست به خصوص باهای دیواری کـه لبه های عریض تری دارند و مـی توان از لبه های بیرونی آنـها به منظور قرار وسایل دکوری و تزیینی هم استفاده کرد . درون ادامـه گزیده ای از این مدلها را مشاهده مـی کنید.

تصاویر مدل شلف و باکس چوبی ، شیشـه ای و فلزی مدرن به منظور قرار وسایل دکوری

مدل شلف و باچوبی کنار مـیز ال سی دی

 

کتابخانـه های دیواری یـا شلف و باهای پایـه مخفی چوبی

شلف و باهای شیک و تزیینی 

شلف و باتزیینی دکوری چوبی با قاب فلزی

ایده های نو به منظور نصب شلف و بادیواری

شلف و باهای زیبا مناسب اتاق پذیرایی و نشینمن

شلف و باچوبی شیک به منظور اتاق کودک

مدل شلف و باترکیبی مدرن مـینیمالیستی

مدل شلف و باکنج

شلف و بادکوری فلزی

مجسمـه هایی بـه شکل شلف و بادکوری

شلف و بامناسب آشپزخانـه

 

شلف و بامدرن و خلاقانـه

شلف و با, مدلهای جدید طاغچه های چوبی دکوری

: دکور چوبی در سه کنج




[شلف و با, مدلهای جدید طاغچه های چوبی دکوری دکور چوبی در سه کنج]

نویسنده و منبع: namnak.com | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 04:14:00 +0000