زمان واریز و برداشت یـارانـه آبان 95

در حالی حدود شش سال از پرداخت یـارانـه های نقدی مـیگذرد کـه همواره منابع ناشی از تغییر قیمت حامل های انرژی حتی بـه اضافه آن منابع قانونی قابل صرف از خزانـه دولت برداشت شده و به توزیع نقدی اختصاص پیدا کرده کـه بخش های تولیدی و رفاهی از جمله سلامت کـه در قانون مورد توجه قرار گرفته و تا 30 درصد درآمدهای هدفمندی سهم مـی برد، واریز یارانه ها ابان95 مبلغ خاصی دریـافت نکرده و از قانون جامانده است.

این درون حالی هست که نوبخت، درون تازه ترین اظهارات خود وعده داده کـه بالغ بر 8000 مـیلیـارد تومان بـه بیمـه سلامت کمک خواهد شد که تا بتواند پرداخت هایش را بـه روز کند.

در مجموع که تا کنون بیش از 220 هزار مـیلیـارد تومان بابت یـارانـه های نقدی پرداخت شده و ماهانـه که تا 3400 مـیلیـارد تومان به منظور پرداخت بـه بیش از 75 مـیلیون نفر هزینـه مـی شود.

با این حال با وجود الزام قانون بودجه امسال بـه حذف چند گروه درآمدی یـارانـه بگیر کـه تا 24 مـیلیون نفر را پوشش مـی دهد تاکنون دولت اعلامـی مبنی بر اقدام به منظور حذف این تعداد کـه البته با تصویب آن مخالف بود، نداشته است. واریز یارانه ها ابان95 ولی آخرین آمارها حاکی از آن بوده کـه از سال گذشته که تا کنون حدود سه مـیلیون و 400 هزار نفر حذف شده اند. واریز یارانه ها ابان95 این درون حالی هست که تعداد حذف شده ها بیش از چهار مـیلیون نفر بوده ولی با اعتراض های انجام شده و بررسی از سوی سازمان های ذیربط، بخشی از آنـها بـه فهرست سازمان هدفمندی برگشته اند.

این درون حالی هست که درون ماه بیش از 74 مـیلیون نفر یـارانـه نقدی دریـافت مـی کنند و از این مـیان تنـها درون مرداد ماه براساس اعلام دولت 200 هزار نفر از لیست دریـافت یـارانـه حذف شدند کـه از این رقم 100 هزار نفر جز اقشار و مسولین دولتی بوده اند و 100 هزار نفر از افرادی بودند کـه جز اقشار پردآمد بـه شمار مـی آیند کـه از مـیان این افراد تنـها 20 درصد بـه حذف یـارانـه خود اعتراض کرده اند و مابقی نیز امـیدی بـه بازگشت یـارانـه خود نداشته اند.

علاوه بر این نوبخت سخنگوی دولت نیز درون صحبت های خود معیـار سنجش دهک های پردرآمد تغییر و افراد دارای درآمد ماهیـانـه 3 مـیلیون و 500 هزار تومان درون شـهرهای بزرگ پردرآمد محسوب نمـی شوند و معیـار سنجش تغییر کرده است.

با این وجود براساس گفته های وزیر کار که تا انتهای هدفمندی یـارانـه ها حتما 6 مـیلیون نفر از لیست دریـافت یـارانـه حذف شوند.

با این وجود پیش بینی مـی شود «شصت و نـهمـین» مرحله یـارانـه نقدی مربوط بـه آبان ماه 95 بـه ازاء هر نفر 45 هزار و 500 تومان، ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 1395.08.26 بـه حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

مبلغ یـارانـه نقدی هر یک از مشمولان دریـافت یـارانـه نقدی همانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

زمان واریز یـارانـه نقدی آبان 95

: واریز یارانه ها ابان95




[زمان واریز یـارانـه نقدی آبان 95 - نمناک واریز یارانه ها ابان95]

نویسنده و منبع: namnak.com | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 13:32:00 +0000