نخستین پرسش رامبد جوان از این خواننده موسیقی پاپ، روز تولد اسرایی اوضاع بیماری او و شایعه ابتلایش بـه سرطان حنجره بود. روز تولد اسرایی آسرایی درون این باره توضیح داد:«واقعیتش مریضی من یک کلاغ چهل کلاغ شد. روز تولد اسرایی اردیبهشت امسال 30 برنامـه پشت سرهم داشتم کـه گلویم اذیت شد. سالهاست من مشکل رفلامعده دارم کـه این بار حنجره ام را خیلی اذیت کرد.»

او ادامـه داد:«وقتی پیش دکتر رفتم، خیلی من را ترساند. گفت این وضعیتی نزدیک بـه سرطان است. با این‎حال بعد از مدتی کـه داروی تجویز شده را مصرف کردم و دوباره رفتم معاینـه، دکتر گفت خیلی بهتر شده ام. همان جا با خودم گفتم این چه سرطانی بود کـه یک هفته ای خوب شد. من دنبال آن بودم کـه برای بازیـافتن سلامتی کاملم جراحی نکنم کـه عاقبت هم با امواج رادیویی درمان شدم. همـین را اطلاع رسانی کردم کـه راهنمای افرادی باشد کـه مشکل مشابه من را دارند و متاسفانـه تبدیل بـه یک شایعه شد. شاید اطلاع رسانی اشتباه خودم هم بود کـه این مشکل را بـه وجود آورد.»

در ادامـه این برنامـه، آسرایی درون باره مـهاجرتش بـه خارج از کشور توضیح داد:«بعد از دیپلم به منظور تحصیل رفتم فیلیپین و بعدش رفتم کانادا. اول درون مکانیکی کار کردم و در ادامـه پیتزا رسان شدم. نامـه رسانی هم کردم که تا این کـه تاکسی خ و بعدش رستوران زدم. بعد برگشتم فیلیپین و در ادامـه آمدم ایران و دوباره رفتم کانادا. آنجا با یک ایرانی نامزد کردم کـه خیلی زود بهم خورد. بعد از آن برگشتم بـه ایران و دیگر این جا ماندم.»

این خواننده پاپ درون واکنش بـه خنده های رامبد جوان کـه از این همـه رفت و آمد بـه حیرت افتاده بود، با اشاره بـه این کـه امشب هرچه درون زندگی داشته و نداشته هست را لو داده، گفت:«وقتی ایران برگشتم، دوباره عاشق شدم کـه ترانـه «آهای عاشق خوشگل» را برایش خواندم. بعد کـه یک مشکلی درون زندگی ما پیش آمد، برایش آهنگ «فاصله ها» را خواندم و وقتی از ایران رفت، «خداحافظ نگو» را اجرا کردم. بعد از این عشق ناکام، وقتی بـه سن 50 سالگی رسیدم، ترک عشق کردم.»

فریدون آسرایی بعد از آن کـه عشق پاک مادری را ستایش کرد و سلامتی را بهترین نعمت خداوندی دانست، درون واکنش بـه این پرسش رامبد جوان کـه آیـا حسود هم هست یـا نـه، پاسخ داد:«مگر مـی شود نباشم. همـه خواننده ها حسود هستند. حسادت بد نیست، اما بخل بد است.»

وقتی مجری برنامـه «خندوانـه» از آسرایی پرسید از این منظر بیشتر بـه چهی حسودی کرده است، پاسخ شنید:«به استاد شجریـان بـه خاطر صدا و هنر بی نظیرش.»

در پایـان این گفت و گو، بـه صورتی غیر منتطره، یک کیک تولد بـه مناسبت 60 سالگی فریدون آسرایی روی صحنـه آورده و آهنگ «تولدت مبارک» نواخته شد. این خواننده درون هنگام فوت شمع های کیک تولد خود، آرزو کرد کـه برجام بـه سرانجام برسد، وضع اقتصادی کشور خوب شود و همـه هنرمندان تحت پوشش بیمـه قرار بگیرند.

فریدون آسرایی کـه از سال 1377 آلبوم هایی چون «سرگذشت»، «سلام»، «غریبه»، «خاطرات گمشده»، «از تو دورم»، «عشق یعنی» و «داره بارون مـیاد» را منتشر کرده است، داوری درون برنامـه «شب کوک» را هم درون کارنامـه خود دارد.

فریدون آسرایی ، جشن تولد فریدون آسرایی درون خندوانـه

: روز تولد اسرایی




[فریدون آسرایی | جشن تولد فریدون آسرایی درون خندوانـه روز تولد اسرایی]

نویسنده و منبع: namnak.com | تاریخ انتشار: Fri, 15 Jun 2018 23:53:00 +0000