تغییر دکوراسیون به منظور عید نوروز 97

اسفند با همـه ماه های دیگر تفاوت دارد. طرح کاشی برای دور پذیرایی شاید بـه خاطر این هست که همـیشـه بوی نوروز مـی دهد شاید هم به منظور این کـه بعد از یک سال طولانی همـه درون انتظار نو شدن و زنده شدن دوباره هستند. طرح کاشی برای دور پذیرایی به منظور ما ایرانی ها روزهای اسفند با حال و هوای عجیب و در عین حال شورانگیزی سپری مـی شود و خانـه تکانی ها خبر از رسیدن روزهای سبز بهاری مـی دهند.

با همـه این توضیحات جنب و جوش تغییر دکوراسیون خانـه و همراه شدن با طبیعت به منظور طراوت و شادی، طرح کاشی برای دور پذیرایی طبیعی بـه نظر مـی رسد و من هم مـی خواهم با شما همراه شوم و بهترین، ساده ترین و البته سریع ترین ترفندها به منظور نو شدن دکوراسیون خانـه تان را درون اختیـارتان بگذارم. بعد با من همراه شوید که تا ایده های زیبا به منظور فضاهای مختلف خانـه را مرور کنیم.

تغییر دکوراسیون منزل به منظور عید

 ورودی اولین فضایی هست که به منظور وارد شدن بـه خانـه نیـاز بـه تغییر دارد. از آن جایی کـه خانـه ها و آپارتمان های امروزی از وجود حیـاط بی بهره اند، فضای ورودی کوچکی خواهند داشت. بنابراین پیشنـهاد من بـه شما تزیین ورودی منزلتان با گل آرایی است. گل های بهاری سنبل و یـا سبزه های زیبای ایرانی ها به منظور نوروز هر کدام مـی توانند درون این تزیینات بـه کار گرفته شوند. اما نوع استفاده از آن ها بـه سلیقه شما بستگی دارد.

ممکن هست بخواهید از گلدان های آویزان استفاده نمایید و یـا شاید کمـی فضای ورودی بـه شما اجاز دهد کـه با یک شلف کوچک، آینـه، نصب چند تابلوی هنری و یـا چیدن سفره هفت سین جمع و جر خوش آمدگویی ویژه ای به منظور مـهمانانتان داشته باشید. تزیین درب ورودی هم مـی تواند راهکاری ساده اما جذاب باشد. مانند تصاویر بالا سعی کنید ایده هایی خلاقانـه به منظور داشتن ورودی خانـه تان پیدا کنید.

دکوراسیون نشیمن و پذیرایی

اکثر خانواده های ایرانی با تغییر دکوراسیون نشیمن بـه استقبال نوروز مـی روند. درون این مـیان رنگ آمـیزی مـی تواند بهترین تنوع را به منظور شما بـه وجود بیـاورد. البته با درون نظر گرفتن این کـه فقط یک ماه بـه عید نوروز باقی مانده و شاید فرصت زیـادی به منظور رنگ آمـیزی کل خانـه وجود ندارد بهتر هست یک دیوار نشیمن را انتخاب کنید و متناسب با مبلمان و یـا فرش و کف سازی خانـه رنگ مناسبی به منظور آن درون نظر بگیرید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی به منظور عید

 اگر این امکان برایتان وجود ندارد مبلمان را عوض کنید اصلا نگران نباشید بـه راحتی و فقط با دانستن رازهای چیدمان دکوراسیون پذیرایی، مـی توانید فضای خانـه را بهتر کنید. به منظور این کار یکی از دیوارهای پذیرایی را بـه عنوان نقطه کانونی و مرکز توجه درون نظر بگیرید. این کار مـی تواند با نصب یک تابلوی هنری زیبا، تزیین شومـینـه و حتی توجه بـه مـیز تلویزیون انجام شود. سپس سعی داشته باشید کـه مبلمان را بـه همان سمت مورد نظر چیدمان کنید. درون این صورت چیدمان مبلمان بـه صورت بسته خواهد بود و فضای صمـیمـی تری را بـه وجود مـی آورد.

برای تازگی و طراوت بخشیدن بـه محیط از ترکیب رنگ های گرم و سرد استفاده کنید. درون این آشپزخانـه چوب های عسلی رنگ باعث ایجاد تضاد با سرامـیک های خاکستری کف آشپزخانـه شده اند.

استفاده از سنگ های طبیعی کمک مـی کند که تا ترکیب بافت و رنگ آن ها جلوه ای طبیعی و زیبا بـه محیط ببخشد. از رنگ های روشن استفاده کنید مثلاً گلدان ها یـا قوطی های فیروزه ای… با این کار، حالتی امروزی بـه آشپزخانـه خواهید داد.

آشپزخانـه از آن فضاهایی هست که اگر بخواهید تغییرات اساسی درون آن انجام دهید هزینـه های زیـادی به منظور شما درون برخواهد داشت. بنابراین چنانچه تصمـیم دارید با روش های ارزان تر این تغییرات را بـه وجود آورید از کاشی ها و دیوارپوش های بین کابینتی استفاده کنید. تنوع رنگ ها و طرح های آن ها فضای آشپزخانـه را بـه زیبایی متحول مـی کند. به منظور انتخاب طرح هم مـی توانید از رنگ های کابینت ایده بگیرید و هم مـی توانید نقوش رنگارنگ و شادتر را بـه کار ببرید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانـه به منظور عید

تغییر رنگ کابینت

عوض کابینت آشپزخانـه هم از جمله راه های پر هزینـه محسوب مـی شود، اما شما دو گزینـه دیگر نیز دارید. یکی رنگ و دیگری استفاده از استیکرها و برچسب های کابینت. بهتر هست برای داشتن یک آشپزخانـه مدرن تر تمامـی کابینت ها را با یک طرح و نقش تغییر ندهید. مـی توانید از دو رنگ مکمل استفاده کنید و یـا استیکرهای طرح دار و ساده را درون کنار هم داشته باشید. همـه این موارد بـه سبک دکوراسیون آشپزخانـه شما بستگی دارد. بعد شاید لازم باشد مطلب :کابینت آشپزخانـه، صفر که تا صد هزینـه بازسازی درون ایران! را مطالعه کنید.

نصب انواع شلف

داشتن یک شلف دیواری ساده و زیبا مـی تواند یک ایده نوروزی به منظور آشپزخانـه شما باشد. چیدن ظرف های شیشـه ای کـه از ادویـه جات و خوراکی های رنگارنگ پر شده اند تصویری هست که مـی توان از یک آشپزخانـه حرفه ای داشت. حتما از بین چندین شلف خلاقانـه مـی توانید طرح مورد نیـاز خود را پیدا کنید.

شال تخت

شال تخت را همـیشـه درون هتل ها دیده ایم درون صورتی کـه شاید حتی اسمش را هم نشنیده بودیم و نمـی دانستیم چه کاربردی دارد. شال تخت بـه یک پارچه مستطیل شکل و باریک گفته مـی شود کـه در لبه پایینی تخت پهن مـی کنند. درون هتل ها این کار به منظور جلوگیری از کثیف شدن تخت بـه هنگام گذاشتن چمدان و یـا هر وسیله دیگری انجام مـی شده اما ما هم مـی توانیم درون خانـه هایمان از آن استفاده کنیم. این پارچه مـی تواند از هر جنس دلخواهی دوخته و آماده شود و شما هیچ محدودیتی درون انتخاب آن ندارید. بنابر دکوراسیون اتاق خود مـی توانید از حریر، ساتن، مخمل و حتی شال های بافتنی استفاده نمایید. اما مطمئن باشید کـه به شما به منظور رسیدن بـه یک اتاق خواب ایده آل کمک مـی کند.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب به منظور عید

با استفاده از رنگ های روشن فضا را برجسته و چشمگیر کنید! تناژهای مختلفی از رنگ های فیروزه ای،صورتی و سبز مـی تواند یک ترکیب عالی به منظور دکوراسیون منزل شما باشند اما استفاده از رنگ های خنثی را نیز فراموش نکنید،آن ها زیبایی اتاقتان را پایمال نمـی کنند… !

در این تصویر رنگ اتاق «کرم» هست و از یک مـیز سفید با صندلی هایی کـه یـادآور طبیعت هست و همچنین فرشی زیبا بـه رنگ قهوه ای روشن استفاده شده است.

دکوراسیون و سرویس بهداشتی

قفسه و جا حوله ای

مسلما بازسازی و یـا تعویض کاشی ها درون و سرویس بهداشتی کاری زمان بر و پر هزینـه است. با توجه بـه این کـه ما یک ماه بیش تر با عید نوروز فاصل نداریم بعد بهتر هست به یک سرویس بهداشتی شیک با چند تغییر ساده فکر کنیم! یکی از آن ها استفاده از قفسه ها، شلف ها و جا حوله ای های متفاوت و جدید است. اگر مکان کافی درون اختیـار دارید مـی توانید از کابینت های شیک و کاربردی استفاده نمایید اما با توجه بـه این کـه اکثر این فضاها درون خانـه های امروزی کوچک هستند بهتر هست از ایده های خلاقانـه درون و سرویس بهداشتی، مانند تصاویر بالا استفاده نمایید. معمولا فضای بالای سرویس فرنگی جای مناسبی به منظور نصب شلف ها و وسایل دکوری مـی تواند باشد.

مجموعه تزیینی

یکی از روش هایی کـه به شیک تر شدن و خاص تر شدن این فضاها بـه شما کمک مـی کند، تزیین سرویس بهداشتی است. ایده ای کـه کم تر مورد توجه بوده، مجموعه تزیینی به منظور روی سینک است. اگر بـه تصاویر بالا توجه کنید متوجه مـی شوید کـه این مجموعه از یک سینی، شمع های تزیینی، گلدان های کوچک گل و چند وسیله بهداشتی تشکیل شده است. بهتر هست متناسب با رنگ بندی و سایر وسایل خود این مجموعه را تهیـه کنید.

استفاده از گیـاهان

این مورد حال و هوای و سرویس بهداشتی شما را کاملا دگرگون خواهد کرد و لازم هست گیـاهان آپارتمانی کـه مناسب این فضاها باشند را بهتر بشناسید. اما بـه طور کلی گیـاهانی را انتخاب کنید کـه به نور طبیعی کمـی نیـاز داشته و در مکان های مرطوب مقاوم باشند. شما هم مـی توانید بـه صورت گلدان های رومـیزی و هم بـه صورت گلدان های بزرگ تر از این زیبایی بهره ببرید

تغییر شیک دکوراسیون اتاق خواب، آشپزخانـه و به منظور عید

: طرح کاشی برای دور پذیرایی




[تغییر شیک دکوراسیون اتاق خواب، آشپزخانـه و به منظور عید طرح کاشی برای دور پذیرایی]

نویسنده و منبع: namnak.com | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 14:45:00 +0000